2018. február 5., hétfő

Elemcsere

Ma olvasni akartam a vacsoránál és az az átok könyvolvasó megint lemerült, így végre felszívtam magam és az előzetesen beszerzett akksira lecseréltem a benne lévőt. A dolog így elmondva egyszerűbbnek tűnik, mint megcsinálva. A youtube tele van ilyesmivel, semmi újat nem kellett kitalálni, bár az első bácsi speciális szerszámmal szedte szét, ami nekem nem volt, de a sokadik bácsi már úgy, ahogy én is el voltam látva, azaz semmi extrával. Mindenesetre nekik sokkal könnyebben szétjött és össze is bírták rakni, nekem nagyon sokat kellett erőszakoskodni vele, de azért sikerült. Épp kezdtem volna örömtüzeket gyújtani, amikor kiderült, hogy az nem volt benne a videóban, hogy előtte vegyük ki belőle a bővítőkártyát, így sikerült kettétörni a szerencsétlent a sok erőltetésben. Most így van egy félbetört 16GB-os kártyám, ami így lehetne 8GB-os is, de a félbetörést is gyakorolni kellene. Szóval, utóbb kiderült, a bácsiknak azért ment ez sokkal gyorsabban, mert nem akadt be a bővítőkártya. Miután kiszedtem a tetemet, már nekem is ment, mint a karikacsapás. Jó hír az egészben az, hogy bőven elég lesz egy 8-as is, nem veszek 16-ost. Főleg, ha a következő akksicserénél megint tönkre teszem..

Nincsenek megjegyzések: