2017. augusztus 1., kedd

Mekk Endre

Csak azért mert az Elek már foglalt, hiszen mindenki a kedves, de teljesen kontár kecskével azonosítja ezt a nevet. Tegnap nem kecskék jártak a szobámban (nem találtam sehol bogyókat!), hanem valódi klímaszerelők. Megállapították, hogy a klíma teljesen rossz, a víz sem folyik le belőle és öt másodperc működés után leáll, nem lehet sehogy sem folyamatos üzemre rábírni. Mondta a srác, hogy ebből termosztátcsere lesz! - én persze meg örültem neki, mert azt gondoltam, hogy végre történik valami, talán lesz egy használható klíma a szobámban, ami télen esetleg fűteni is fog, nyáron talán meg hűt is majd és kapcsolgat is, ahogyan azt a naiv ember elképzeli.  A jelenlegi ugyanis nem alkalmas semmiféle formában erre. Reggel mire bejöttem, sarkvidéki volt a hideg. A pingvinek visítva menekültek és kiderült, hogy mégsem lett termosztátcsere, hanem valamit hekkeltek a régivel, most már egyáltalán nem lehet szabályozni, hanem a gombját az egyik végállásban rögzítették és jelen helyzetben a berendezés folyamatosan üzemel. Persze így sem lehet használni, eddig ugyanis nem indult el, most meg nem áll le. Kénytelen vagyok ki- és bekapcsolgatni manuálisan, ami jó szórakozás, főleg amióta a sumérok feltalálták az automatákat.

Nincsenek megjegyzések: