2017. július 27., csütörtök

Számlát kaptam

Ez eddig másokkal is elő szokott fordulni. Boríték jött, hozta a postás, én meg néztem, mint borjú az új kapura, hogy ez vajon mi a fene lehet? Hatósági díj, repülőorvosi vizsgálatról? Hol van az már? Először megállt bennem a lekvár, hogy mióta átutaltam a pénzt már, szinte el is felejtettem a dolgot és ezek nem kapták meg és most beszedik még egyszer! Nem most fordulna elő a világtörténelemben, hogy egy értelmetlen sarcot többször akarnak beszedni. A számlán feltüntetett idők is teljesen kuszák voltak, áprilisi teljesítés, július közepi számla kelte, a fizetési határidőre már nem is emlékszem. Aztán persze minden világos lett, ez a tavaszi repülőorvosi vizsgálatom hatósági díjáról készült számla! Akkor csak befizettem a pénzt, azt viszont sürgősen, mert az orvosi vizsgálaton csak úgy lehetett megjelenni, aztán persze megkaptam a légialkalmasságot, így el is felejtettem az egészet. Aztán most leesett, hogy nem kaptam számlát róla, mert átutaltam, így most küldték el, nagyjából az akció után három hónappal. Mert ugye egy fagylaltost, ha nem adja oda a nyugtát a fagyival egyetemben, akkor úgy megbüntetik, hogy attól koldul, de egy hatósági díj leszámlázható majdnem négy hónap múlva, az nem probléma. Ez nem az adózás rendje elleni cselekmény, amivel az Apeh a tisztességes embereket vegzálni szokta, ez a normál hivatali ügymenet része! Amiért a hivatal büntet, az a másik hivatalnál gyakorlat. Ami az egészben szép, időközben állítólag megszüntették az orvosi vizsgálat hatósági díját. Azért a pénzt nem adták vissza..

Nincsenek megjegyzések: