2017. január 2., hétfő

Maradok hülye..

Tulajdonképpen annyira jó, hogy elkezdődött az új esztendő és egy új munkahét. Mindenkiben buzog a tetterő, érdemes odamenni az emberekhez és kérni tőlük valamit, hogy csináljanak meg nekem. Persze szigorúan olyasmit, ami amúgy a munkájuk lenne amúgy is, majd ezek után végighallgatni a leszúrást, hogy milyen hülye is vagyok valójában, hogy megkérdezek teljesen nyilvánvaló dolgokat és/vagy ők nem emlékezhetnek mindenfélére, mert napjában ilyenből intéznek vagy százat. Arra gondoltam, hogy milyen jó, átvételre való szöveg ez, hisz előfordulhat, hogy majd ezek az emberek jönnek hozzám, ha éppen tőlem kell majd valami és biztos örülnének annak ha én is lehülyézhetném őket azzal, hogy ez még egy vakondnak is tök egyértelmű, illetve nekem sem kell mindenféle hülyeségre emlékeznem akkor, ha napjában foglalkozom százával ilyesmivel. Persze nagy sértődés lenne belőle, inkább azt hiszem maradok hülye így, újév első munkanapján.

Nincsenek megjegyzések: