2016. május 9., hétfő

Mert magamat kinevetem, ha kell..

Az ember persze magán tudhat a legjobban szórakozni, főleg utólag. Elképesztő, hogy mennyire vakegér tudok lenni időnként, pedig teljesen egyértelmű a helyzet utólag. Vécén voltam - időnként szoktam, sőt, az utóbbi időben ez hangsúlyos dologgá vált, de nem mennék bele a részletekben, már ami az állagot és egyéb fizikai jellemzőket illeti. Láttam egy érdekes szerkezetet a papírtartón kívül. Volt hozzá piktogram a használatról, de nem volt egyértelmű a helyzet. Rá kellett spriccelni vele a papírra, majd valamit törölni - persze ebből azonnal levontam a következtetést, hogy ez a nedves papír kiváltására szolgálhat, így alaposan befújtam vele a papírt és elvégeztem egy alapos törlő műveletet. A csoda persze elmaradt, sőt mi több eléggé diszkomfort érzést okozott. Ekkor néztem meg a piktogrammot még egyszer és leesett, hogy mit dörzsöl a kéz. Addig rendben volt, hogy a papírra kellett fújni, de az ülőkét kellett volna végigtörölni vele, mert ez valami fertőtlenítőszer lehetett, én meg ügyesen lefertőtlenítettem vele magam. Egész délután csíramentes lehettem. De nem volt kellemes..

Nincsenek megjegyzések: