2016. május 26., csütörtök

Gondoltam rá

Reggel amikor bejöttem, az ajtóban összefutottam az egyik kolléganőmmel és előzékenyen, úriemberhez méltóan előre engedtem, ahogy illik. (Tudom, ez valahol szexizmus, a fejlett női emancipátorok ezért leköpnének és holtig tartó megvetéssel sújtanának, de vállalom ezt a jellemhibát!) Neki jól esett a gesztus és meg is köszönte. Gondoltam arra, hogy elmondom neki, hogy egy darabon együtt jöttünk kocsikkal az úton és sehol nem indexelt, csak ment, a többiek meg kitalálják a szándékot a történtekből. Gondoltam, hogy elmondom, hogy az indexelés egyfajta udvariasság a másikkal szemben, hogy előre tudatjuk vele azt, mit szeretnénk csinálni, mire készüljön fel. Beleugatni más vezetésébe egy ilyen szép koranyári reggelen? Amúgy sem gondolom, hogy megértené..

Nincsenek megjegyzések: