2016. április 4., hétfő

Ügyfélkapu

Újra a Mátyás király és az okos lány meséje jutott az eszembe, amikor minap megpróbáltam valamit elektronikusan elintézni, ha már van ügyfélkapu hozzáférésem. Az látszik az oldalon, hogy van benne munka, hisz a semmit ennyire elbonyolítani, szinte a csodával határos. Valami extrém, földöntúli matematika alapján fejleszthették, igazolva azt a félig viccnek szánt megállapítást, hogy a magyarság az űrből érkezett a földre, hisz a matematika szerint, ha valamit nullával szorzunk, az biza nulla lesz. Itt nem, hisz az oldal alapvetően nulla, de megszoroztuk egy nagy összeggel és a vége egy kisebb dolog lett, de senki sem tudja azt, hogy mekkora. Egy órát szántam rá az életemből arra, hogy a nyugdíjbiztosítónál megtudjam azt, hogy milyen munkahelyeket tartanak nyilván rólam, hogy a munkaviszonyom mennyire töretlen és folytonos - ugyanis még a múltkor valahogy sikerült megnéznem azt, hogy van egy háromnegyed évnyi lyuk a történetben, amit igazolni szerettem volna. Egy óra tömény idegesség amit erre töltöttem és egy jottányival se lettem okosabb. Az látszik, hogy egy halom pénzbe került, de se váza, se veleje, teljesen koncepciótlan katyvasz az egész. Fel kellene szántani és sóval hinteni be az egészet, majd kiadni általános iskolásoknak házi feladatként. Azt hiszem sokkal különb rendszert kaphatnánk és még jó olcsó is lehetne..

Nincsenek megjegyzések: