2016. április 28., csütörtök

Barátok közt

Ismert tévésorozat, mint az ilyen és hasonló sorozatok közös jellemzője az, hogy bármikor ki tudsz hagyni belőle 50 részt és ha újra leülsz elé, megint képes vagy felvenni a szálat. Talán érthető is marad a történet. Mondjuk én szerencsés helyzetben vagyok ezzel, ugyanis én épp a kihagyási szakaszban vagyok. Ez a szakasz a sorozat kezdete óta tart és egyelőre nem szándékozom leülni elé, de nyilván, ha egyszer minden önbecsülésemet feladom és elkezdem nézni, pár epizód után profi vagyok ebből is. Manapság divat lenézni azokat az embereket, akik ilyesmit néznek - persze egy ilyen társaságban senki sem 'olyan', viszont a legtöbb ember azért tisztában van a dolgokkal, ami a gondolkodókban kiválthat egy hirtelen töprengési hullámot. Én nem ítélem el ezeket az embereket, hisz mindenki szívesen figyeli azt, hogy más emberek is ugyanazt a tök unalmas és egyhangú életet élik, sőt még a balhéik is ugyanolyan emberi és pitiáner dolgok, mint a mieink, csak ők jobban el tudják adni a reklámidőt. Elképzeltem, ahogy megyek ki a konyhába sörért és hirtelen minden sötét lesz, valaki meg beüvölti a háttérből, hogy - Akkor most öt perc reklám!

Nincsenek megjegyzések: