2015. december 9., szerda

Rendben van

Ahogy nézem, minden rendben van a takarításom körül. Semmi okom nem lehet panaszra, már ami a saját otthoni takarításba beleölt munkámat illeti, ha egy olyan helyen, ahol még fizetnek is a takarításért belefér az, hogy ne porszívózzanak minden nap. Ha úgy vesszük, azért sikerül mindig elhelyezni bizonyos nyomokat, amiből arra lehet következtetni, hogy voltak bent valami elképzeléssel a szobában, hisz a szemetet mindig kiviszik és az íróasztalom is rendszeresen összetúrják. Azaz, minden nap újra a helyére kell raknom a billentyűt, az egeret és az egérpadot is, de más nyomát nem látom a tisztítási tevékenységnek. Valamelyik nap a héten, felfedeztem, hogy be lettem poloskázva. Nagyon nem szeretem az ilyesmit! Előbb csak finoman elpöcköltem, de ő szigorúan tekintett a hivatására és visszamászott. Akkor jelzésértékű módon befújtam tisztítóhabbal, de ebből sem értett. A végén huszárosan rövidre zártam a dolgot és a tyúkszemére hágtam a szőnyegen, véget vetve a lehallgatási botránynak. Most néztem, hogy mindig ott van a szőnyegen, ahol ezt az árnyékvilágot elhagyta..

Nincsenek megjegyzések: