2015. november 21., szombat

Kakiprojekt

Az idei kakiprojekt véget ért. Ez nem a mellékes látogatásának a felfüggesztését jelenti, hanem a datolyaszilva gardírozását. Tegnap becsomagoltam a fát a fagyok ellen (elvben csak az első pár évben kell védeni, de mivel a pár annyira képlékeny szó, gondoltam, hogy amíg tudom, megteszem, mert biztosan a guta ütne meg, ha lefagyna csak azért mert megtehettem volna, de nem tettem meg. A takarás fátyolfóliát jelent, ezt körben összevarrtam a fán, közvetlenül a felterítés után, így egy, reményeim szerint tökéletesen zárt zsákot formáz a csomagolás. A leszedett és behozott termést ma reggel nyúztam meg, almával együtt szépen be is ért, sőt már néhol túl is puhult, ettől elég nehézkes volt hámozni, mert ez az eddigi legcsúszósabb dolog amit pucoltam, nagyjából talán csúszósabb mint az angolnanyúzás. Valamiért a szappanos hal egy vödör takonyban kifejezés jutott eszembe állandóan. Jövőre újra, ugyanitt..


Nincsenek megjegyzések: