2015. november 5., csütörtök

Amúgy meg láb

Ami az én lábam, ami súlyos dilemma előtt van, most száradjon le egyszerűen vagy alakuljon át valami megmagyarázhatatlan és elfogadhatatlan dologgá? Mindezt persze a szemölcseltávolítással triggereltem, de valami félrecsúszott, de máig csak tippjeim vannak, hogy mi lehetett az. Az eltávolítást egy megjegyezhetetlen nevű, de durva savat tartalmazó oldattal végeztem, (monoklór ecetsav - durván hangzik, nem?) majd a hibát ott követhettem talán el, hogy cipöt hordtam, ami szegélye szépen szétmasszírozta az ecetsavat a szemölcs környékén az egészséges részben is. Minek utána egy hatalmas tályog nőtt a bokámon, meghiúsítva a járást. Szerencsére ez a púp kifakadt, így már tudok járni, de a seb még nem tiszta, valami lé folyik belőle, ezért a cipőhordás egyelőre almás, meg kell maradnom papucsban. De mióta kenem a gyulladt bőröm körömvirág krémmel, talán javul vagy csak a lelkem nyugodtabb, hogy én is tehetek valamit a dologért? Ki tudja?

Nincsenek megjegyzések: