2015. október 15., csütörtök

Hübriszem

Ez a téma többször is előjött már és biztosan emlékszem arra, hogy írtam erről valahol, de ez a blog mindenre jó, de keresésre nem így a fene se tudja, hogy akkor mit tartottam annak, de most újra előjött a téma bennem, így megint le kell írnom. Ennyire egyszerű ez az egész. Ha előjön, akkor beszélni kell róla, így szépen megfogalmazom magamban és le is írom. Azt hiszem túlságosan is érdekel más, engem illető véleménye. Sőt, nem csak érdekel, hanem ezt a viselkedésemmel kedvező irányba szeretném fordítani és ezért képes vagyok látszólag ésszerűtlen dolgokat is megtenni. Más annyira elegánsan sz.rja le ezt a témát, meg sem próbál szimpatikus lenni, de engem ez az egész nagyon zavar. Sőt, ha a befolyásolási kísérlet is kudarcot vall, akkor még inkább. Egész egyszerűen nem hagy nyugodni a gondolat, hogy van, aki maximálisan kihasználja a helyzetben rejlő lehetőségeket úgy, hogy közben minimálisan se érdekli ez az egész, így nem gondolja, hogy hálásnak kellene lennie bármiért is, vagy ha mégis felmerülne benne ilyesmi, valahogy - sikerrel - leküzdi ezt az érzést. Engem meg esz a fene miatta és töprengek ezen órákig, ahelyett, hogy hasznos dologgal foglalkoznék. Mondjuk lottószámokat is kitalálhatnék. Az pl sokkal hasznosabb, főleg ha be is jön..

Nincsenek megjegyzések: