2015. október 11., vasárnap

Azon

Gondolkodtam, hogy volt egy idő, amikor azt hittem, hogy a hobbielektronika halott. Minden jel erre mutatott, a kedvelt és sűrűn látogatott amatőrboltokat elmosta az idő. Ki gondolta volna, hogy épp az Oktogonnál volt a legjobb passzív elemeket árusító bolt, valahol az olasz fagyizó mellett? Szóval, amikor minden csetreszt, amire az ember gondolhat, meg lehet rendelni Kínából fillérekért és kihozza a postás, így be sem kell kapcsolni azt a pákát, hisz a kész dolgot szállítják le. Aztán persze rájöttem, hogy magában az összerakásban is van élvezet, beforrasztani azt a sok apró kis bigyót, majd áramot adni rá és élvezni azt, ahogy működik. Erre úgy fest, a kínaiak is rájöttek, ugyanis a csetreszeket lehet kapni kit formájában is. Ugyanúgy kihozza a postás, csak megvan az az örömem is, hogy én rakhatom össze és biztosan működni is fog. Közben silabizálhatok az útmutatót és beszívhatom a gyanta illatát, amit már olyan régen elfelejtettem. Élvezem..

Nincsenek megjegyzések: