2015. szeptember 16., szerda

Edit

Valamiért eszembe villant az, hogy 'Úristen, hiszen ma van Edit nap!!!' Ami azért meglepő, mert tudomásom szerint egy kezemen meg tudom számolni, hogy milyen Edit nevű ismerőseim vannak. Mondjuk a legtöbb említésre sem méltó és - ha ez jelentene bármit is - nem valószínű, hogy viszonzásra lelnék valami hasonló alkalomból. Mondjuk én nem is ezért szoktam csinálni. Szóval szöget ütött a fejembe a nap Editsége, de nem jutottam előrébb a dologban. Megnéztem a címtáramat is, de ott csak olyan Editet találtam, akit inkább elfelejteni szeretnék, lévén semmi pozitív emlékem nincsen vele kapcsolatban. Viszont komolyan megfordult a fejemben, hogy írni kéne egy Editel nevű cégnek, de aztán lebeszéltem magam, pedig a gesztus önmagában biztosan szép lett volna és talán értékelhető is. Megyek és iszom inkább egy kávét.

Nincsenek megjegyzések: