2015. június 18., csütörtök

Telefonáló dilemma

Nem tudom jól csináltam-e a dolgot, amikor valakinek, aki állandóan telefonál elmondtam azt, amit valószínűleg ő is tud, mely szerint is, hogy még életemben ennyit telefonáló embert nem láttam! Az, hogy nem láttam, valószínű újdonságként érhette, de az csak feltűnt neki, hogy sokat csinálja. Ha belegondolok a dologba, akkor szinte mást nem is csinál, lassan megérné telefontartót szereltetnie a feje egyik oldalára. Szóval mindig úgy látom, hogy a fülére van szorítva a készülék vagy esetleg eszik. Na jó, enni én is szeretek - meg is látszik rajtam - de a telefonálással hadilábon állok. Az az, amit nem lennék képes megszokni, noha használom a telefonom, csak beszélni ne kelljen rajta. Nem vagyunk egyformák - nagyon nem. Erre eszünk..

Nincsenek megjegyzések: