2015. június 18., csütörtök

Marhák

Illetve marha. Egy kedves ismerős szavajárása volt annak idején az 'Ön marha!' abban az esetben, ha valaki a fórumon humorbombát robbantott vagy egy szarkasztikus megjegyzést tett. Mindenesetre valami pozitívról szólt a megjegyzés éppen ezért nem is haragudott rá senki, sőt még bóknak is vette. De mit lehet arra a lényre mondani, aki ha már abba, amit bizonyos fórumokra írok nem tud mit mondani, így az ott használt nickembe köt bele? Szerinte ugyanis helytelenül írom a nevem, az Sparhelt helyett Sparherd-nek kellene írni és a helyesírás betartására szólít fel. Annyiszor elmondtam ezt már embereknek, hogy készítettem rá egy oldalt, de most lányos zavaromban azt sem kerestem meg, helyette viszont meglett az MTA helyesírás ellenőrző oldala, ami igazán nagy kincs, sűrűn fogom használni ezután így mindenképpen van pozitív hozadéka a dolognak. Szóval a sparhelt beírva az ellenőrzőbe jó (mondjuk ezt tudtam eddig is) viszont a reklamáló nickje viszont egyértelműen hibás. Az ember beszól nekem azért, mert hibás szerinte a nevem, holott tulajdonképpen az övé az. Azért egy nyelvtannácinak is lehetne esze! B.rom.

Nincsenek megjegyzések: