2015. június 25., csütörtök

Legyőztem!

Veni, vidi, vici! - mondta annak idején Julius Cézár. Illetve neki tulajdonítják a mondást. Győzni tehát mindenképpen jó, diadalt aratni valami felett. Ma reggel nekem is sikerült, bár szerencsére nem járt véráldozattal. Legyőztem egy varrógépet. Nehéz küzdelem volt, nem akarta a nyavalyás azt, amit én, de fokozatosan sikerült fölé kerekednem, pedig nem adta be a derekát. Előbb az alsó szállal voltak gondok, végül új alsó szálat tekertem egy üres spulnira, majd fűztem be, aztán kiderült, hogy a felső szál is túl szorosra volt húzva és tépte a gép a cérnát. Végül sikerült mindent beállítani és végigvarrtam azt a kb két méteres szakaszt, amit kellett. Most van egy remek, új tokom, igaz géprongyból, de a célnak pont megfelel. Jó dolog a varrás, ha sikerül legyőzni a varrógépet..

Nincsenek megjegyzések: