2015. május 15., péntek

Nem értem

Vagy Furcsa. Ilyen címmel már rengeteg postot írtam. Ebből az látszhat, hogy én vagy egy ilyen akadékoskodó vagy értetlenkedő ember lennék, esetleg nincsen jobb ötletem, ebben az esetben meg fantáziátlan. Viszont, ha tényleg nem értem, akkor a régi jól bevált címen miért is kellene változtatni, főleg ha ennyire jól lefedik a valóságot? Szóval, ott van a szomszéd. Felújítja a kertet és ebből az alkalomból a gyönyörű buja vegetációt viacolorra cserélte fel. A szép növényei egy konténerben végezték, de ide került pár olyan holmi, amit én pofátlanul kimentettem magamnak. Például pár remek betonszegély darab és némi kockakő is. Furcsállom, hogy noha fával is fűtenek, a diófáról levágott ágakat inkább kidobják, ugyanakkor a tűzifát viszont veszik. Azt hinné az ember, hogy egy csomó dolog megmenthető vagy felhasználható, ha nem dobjuk ki azonnal ha úgy gondoljuk, hogy nem kellhet, De más nyilván nem így gondolja, a dolog rögtön repül ha már nem kell és lehet, hogy pár nap múlva inkább újat vesznek, ha szükség lesz rá. A példa nem egyedi, ismerek ilyet a saját családomban is. De akkor is furcsa.

Nincsenek megjegyzések: