2015. május 28., csütörtök

Álszakáll

Azaz nem valódi, úgy is mondhatnánk, talmi. Mindez onnan jutott eszembe, hogy elkezdtem borotválkozni, ahogy minden rendes nyáron szoktam, kinyilvánítva abbéli reményemet, hogy amikor már jobb idők jönnek, a fejem színe egyenletesen legyen rákvörös. Mert hogy is néz ki egy félig vörös, félig fehér fej? Mint valami érdekes bogyós gyógyszer - csak éppen nagyban. Eddig minden alkalommal, amikor ennyire jelentős mértékben megváltoztattam a külsőmet, ezt az ismerősi körömben egyfajta rácsodálkozás követte. Nem mondom, hogy hiányzik a dolog, hisz minek meglepődni a tényeken és detektálni a láthatót - hiszen neked nincs szakállad! - de akkor is, a változás legalább feltűnt egyeseknek. Azonban a mostani esetben az epilálódás semmilyen reakciót nem váltott ki. Senkinek fel sem tűnt az, hogy egy fél kukányi szőrrel kevesebbet hordok magamon. Ekkor ütött szöget a fejembe a kétség! Lehet, hogy eddig sem volt, csak én hittem azt, hogy szőrös vagyok? Így érthető, ha az államon viselt szakáll egyszerűen csak álszakáll..

Nincsenek megjegyzések: