2015. január 1., csütörtök

Útdíj

Nem gondolom állandóan olyan témákról írni, amikről már minden bőrt lehúztak más forrásokban. Ráadásul úgy, hogy ma megfizettem azt ami a sátáné, azaz vettem egy Pest megyei matricát, mert sikerült elsőre találni egy olyan váci benzinkutat, hol lehet ezt kapni. Ez lehetett volna akár égi jel is, mert a kutas szerint egész Vácon csak ott lehetett matricát kapni. Na én egyből odataláltam. Remek égi jel az ilyen. Ezért úgy gondoltam, hogy kár is lenne az idei évre bármiféle fogadalmat tenni, ha még meg sem fogadok valamit és máris teljesül. Elsőre. Mert ugye kívánhattam volna lottó ötöst is, meg százéves életkort, de akár földig érő fehér szakállat is. De nem, nekem egy matrica kellett, hogy ne kelljen az árán felül még 30% büntetést fizetnem azért mert valaki volt olyan 'rendes', hogy a saját hibája miatt minket/engem büntet meg. Azt hiszem, mindenképpen buktam valamit..

Nincsenek megjegyzések: