2014. december 28., vasárnap

Jinn

Sosem gondoltam volna ezt! Vendégségben voltunk és ott láttam meg egy egyszerű kis műanyag figurát, amibe egy (számomra) hihetetlenül fejlett 'gondolatolvasó' programot telepítettek. A barkóba szabályait nagyjából mindenki ismeri, így a kezelése egyszerű, lévén az eszköz hangvezérelt.  A játék kedves (vagy tenyérbemászó?) hangon beszél, de nem lehet haragudni rá, mert igen fejlett és jópofa. Egész hihetetlen állatokat is kitalált - szóval nagyon ügyesen kérdez - minden tiszteletem a programozójának. Az első olyan gyerekjáték a közelmúltból, aminél feltámad bennem a birtoklási vágy. Elképzeltem, hogy unalmas autózás közben milyen jól el lehet vele szórakozni , olyan akár egy új generációs éberségi berendezés. A neve Jinn. Azt hiszem kell nekem egy ilyen!

Nincsenek megjegyzések: