2014. július 2., szerda

Ügyfélszolgálat

Sosem állítottam olyat, hogy egyszerű egy ügyfélszolgálatos élete. Mindenféle hülyék telefonálgatnak, mert baromira ráérnek, miután hazamentek és bekapcsolták a tévét, hogy süttessék az agyukat kifelé. Legalábbis én ezt szeretem csinálni. Egész munkaidő alatt pörgetem a velőt a tokban, ilyenkor aztán jólesik lágyabb éneket hallgatni. Walesi bárt elő! De a bárd akad, nézhetetlen, hallgathatatlan - szóval elő az ügyfélszolgálattal. Annak idején ezt megoldotta Edward a máglyával, nekünk marad a hibabejelentő. Gondoltam, hülyére veszem egy kicsit a figurát - nem is esik nehezemre és jól is érzem magam tőle, de azt hiszem most igazán partnerre találtam. Mondtam az ügyfélszolgálatosnak a panaszom, hogy a hiba azoknál a csatornáknál jelentkezik, amiket nézek. Erre nem megkérdezte, hogy a többinél is tapasztalom? (Schrödinger macskája a gyakorlatban!) Egész jól kibírtam anélkül, hogy visítva felröhögtem volna..

Nincsenek megjegyzések: