2014. május 20., kedd

Jerry

A macskánk egeret hozott. Sokáig fel sem tűnt a dolog, mert elbújt a fa alá és nem gondoltam volna, hogy a macska azért keres a lécek környékén, mert elvesztette a játékát. Illetve a játék kapott még egy esély azzal, hogy 'begurult' a deszkák alá, így nem volt elérhető csak azután, miután a félrecsúszott léceket meg nem igazítottam és észre nem vettem a megviselt és összenyálazott, minden tagjában remegő egeret. Kegyetlen voltam, hisz elvettem a cicajátékot. Felemeltem a megviseltnek tűnő, kapálódzó rágcsálót és valljuk be,  nem volt túl szoros az összefüggés a rajzfilmekben feltűnő szemtelen kártevő és a kezemben tartott remegő szőrcsomó között. Mondtam is neki, hogy - Látod Jerry máris nem olyan nagy a pofád! De mivel nem szeretek szükségtelenül ölni sem egeret sem macskát (Ki tudja Jerry mit vacsorázott?), így Jerryt a kert legtávolabbi részére száműztem a farakás tövébe, adva neki még egy esélyt. Innentől rá van bízva hogyan él vele. Ha van esze, másik háztartásba költözik.

Nincsenek megjegyzések: