2014. március 8., szombat

Autószerelős 2. rész

Próbálom folytatni az elkezdett gondolatsort, amiről hirtelen le is kanyarodtam és elmentem környezetvédő irányba. Aki nem lát a fejembe, az nyilván nem értette, hogy hogy jön a képbe az autószerelő, amikor a fogyasztói társadalom árnyoldaláról elmélkedtem. Az autószerelő amúgy maga lenne az antipélda, hisz megjavít valamit, amit ki is lehetne dobni, hogy újat vegyünk helyette. De nem. Maga a mester mondta ezt nekem, amikor próbáltuk már a sokadik embert megtalálni, aki meg is tudja javítani a kocsit, nem csak ezt állítja magáról. Nos, ezt végül ez a mester sem tudta, de cserébe közölte velünk, hogy az autónk túl alacsony értékű ahhoz, hogy komolyan foglalkozzon vele. Dobjuk ki és vegyünk helyette egy másikat. Nem igazából értem, hogy valamit, ami alapvetően jó és újként sem tud sokkal többet - mármint, hogy kényelmesen A-ból B-be szállít, van benne fűtés télre és hűtés nyárra miért cseréljek le valami hasonlóra, ami ugyanezt tudja X millió forinttal drágábban, amikor ez is jó. Illetve jó lenne, ha valaki hajlandó lenne foglalkozni is vele..

Nincsenek megjegyzések: