2014. január 22., szerda

Rosszkor születni

A születési idő meghatározó lehet, bár többnyire az ember nem tehet róla. Egyesek szerint már abban a pillanatban, amikor kidugja a fejét és az első öntudatlan hangokat kiadja magából, az egész élete előre kódolva van, és ez az élet leírható bizonyos bolygók helyzetéből. Leszögezném, hogy nem hiszek a horoszkópokban és egyelőre más hitekben sem. Persze megnyugvást adhat embereknek az, hogy rendeltetve vagyunk egy adott feladatra, illetve az, amit végzünk nem pusztába kiáltott szó csupán és a fejlődés igazából valami cél érdekében , valami nagy dologért történik, nem pedig 46 ivari kromoszóma tetszőleges sorrendű változatának előállítása érdekében zajlik. Ha igaz lenne a horoszkóposdi, akkor az azt jelentené, hogy tizenkét alaptípusú ember szaladgálna csak a világban, ha belevesszük az ascendenseket is, akkor még tizenkettőször annyi, ami perecből egy elég nagy szám, de emberből elég kevés. Annak idején, amikor még azt hittem, hogy az állatövi jegyeknek van valami jelentősége, kerestem a hasonló jegyben születetteket azért, hogy velük biztosan jobban meg fogom érteni magam, hisz olyannak kell lenniük, mint én vagyok. De a nagy felfedezéseket mindig nagy kiábrándulások szokták követni. Mindnyájan mások vagyunk, sokszor semmi közöset nem tudtam felfedezni olyan emberekben, akikkel papíron sok közös dolgunknak kellett volna lennie. Mi az egészben a csattanó? Tulajdonképpen csak annyi, hogy ezzel együtt is lehet rosszkor születni és nekem is kétségeim vannak. Vajon más ember lennék, ha egy hideg téli napon jövök inkább a világra?

Nincsenek megjegyzések: