2014. január 8., szerda

Barátom barátja

Azt hiszem már végérvényesen bebizonyosodott, hogy rétegízlésem van. Éspedig a jelek szerint egy szűk rétegé. Ha elfogadjuk axiómaként azt, hogy a barátom barátja szükségszerűen az én barátom is, akkor bár nem szeretem a halat, de a halász mégis a barátom. Ez látszólag ellentmondás csak. De hogy jön ez a rétegízléshez? Tegnap egész este egy zacskó fishermen friends mentolos cukrot hajkurásztam. Se a spar-ban, se a cba-ban nem kaptam belőle, de még a benzinkúton sem sikerült szert tennem rá. Egész egyszerűen nincs, noha a pocket coffe bonbon, ami szintén nagy kedvencem, viszont kapható volt. Így hiába tudhatom a jó ismerőseim között a halász, az ő barátjával, aki eleve az én barátom is volt, nem találkozhattam. Nem tudom mi lesz így velem, egy világ omlott össze bennem.

Nincsenek megjegyzések: