2013. december 27., péntek

Gitár

A gitár egy népszerű hathúros hangszer. Nagyjából megmaradtam eleddig ezen a szinten, nem sok közöm volt a hangszerekhez, a legnagyobb sajnálatomra. Kora gyerekkorom a szolfézs jegyében telt, el is jutottam arra a szintre, ahol már hangszeres tanulmányokat folytathattam, de sikerült valamiért olyan hangszer választania a szüleimnek amit igazán nem sikerült soha megszeretnem, illetve nem is annyira volt szórakoztató a tanulása, mint például a gitáré lett volna, ami valljuk be, inkább a mi korunk zenéit játssza. Azonban ezen a karácsonyon egy gitár lopakodott be a családunkba a gyerek jóvoltából. Egyelőre úgy néz ki, mint a számtalan fellángolás egyike, de majd elválik mi sül ki belőle. Szó mi szó, nagyon akkurátusan kezdett hozzá, mert már van gitár, van tok, de van hangológép és pengető is. Sajnos bármennyire is szeretnék, nem tudok hozzászólni a témához, nem tudok segíteni a gitárral kapcsolatos semmilyen dologban a kölöknek. Egyetlen kérdést tudtam megnyugtatóan megoldani, segítettem kiszedni a gitártestbe ejtett pengetőt - de itt véget is ért a közreműködésem a dologban. Kíváncsi leszek mi lesz a gitár sorsa, mert a végén kénytelen leszek én megtanulni gitározni..

Nincsenek megjegyzések: