2013. december 13., péntek

Garancia infláció

Vettem egy pendrive-ot. Ez önmagában nem egy nagy hír, az ember időnként szokott ilyesmit venni, főleg ha kell is. TDK gyártmány és nem is volt drága (éppen ezért nem is kifejezetten gyors). Jut eszembe erről a vicc, az ember panaszkodik, hogy megvette a világhírű TDK együttes legújabb lemezét, de kamu az egész, mert nincs rajta semmi. A helyzet az, hogy ez is csak később jutott eszembe, mármint, hogy megnézhettem volna, hátha nekem van. De ehelyett csak átméreteztem és megformáztam - csak úgy látatlanban. Amiért az egész írást most a papírra vetem, végül is az, hogy a csomagolásra előbb az volt ráírva, hogy élettartam garancia, aztán rá volt pecsételve egy nagy pecsét, hogy  csak 5 év (remélem ez nem azt jelenti, hogy öt év múltán magától elporlik, így vetve véget az életének) de a bliszter hátulján lévő matricán a magyar szövegben már csak két év volt megemlítve. Szerencse, hogy több matrica már nem volt az eszközön, mert a végén teljesen elveszítem a jótállást, ha a tendencia folytatódik..

Nincsenek megjegyzések: