2013. november 18., hétfő

Legjobb apa

Érdekes hírre bukkantam valamelyik újság olvasása közben. Keressük Magyarország legjobb apját! Rögtön megindultak a gondolataim, mint Pavlov kutyáiban a nyálelválasztás a csengőszó hatására. Mert milyen is lehet az a bizonyos legjobb apa? Mitől jó egy apa vajon, mik azok az értékek, amik a legmagasabb szintre emelhetnek egy apát, a többiekkel szemben? Vajon én rendelkezem-e ezekkel a képességekkel? Persze ezen járt az agyam, mik lehetnek a szempontok és mik a versenyfeladatok. Pelenkázni kell, vagy reggelit készíteni? Előbbiben már kijöttem a gyakorlatból, de az utóbbiban nagy vagyok. Vajon a zsűri gyerekekből áll majd, vagy nők, női szempontok alapján döntenek? Tele voltam kérdéssel, válaszok nélkül. Elhatároztam, hogy utánaolvasok ennek a kihívásnak azelőtt, hogy megütne a guta. Persze sehol nem találtam a hírt, eltűnt mint szürke szamár a körben. Az esemény, amiből én csináltam magamnak hírt, egészen másról szólt, de a félreolvasásom tette előttem leküzdhetetlen heggyé. Természetesen senki nem kíváncsi arra, ki a legjobb apa a honban. 'Keressük Magyarország legjobb appját!' Androidos alkalmazások versenye zajlik, nem holmi egyszerű  férfiszülői megmérettetés. Kár, mert végre úgy éreztem, lehet valamiben egy cseppnyi esélyem. Csak hát ugye nem vagyok telefonon futtatható alkalmazás..

Nincsenek megjegyzések: