2013. november 14., csütörtök

Hétköznapibb örömök

Örömök minden nap érik az embert, nem csak kiemelkedő esetben. Persze utóbbiakban az örömök is nagyobbak, mint egy gyermek születése, egy házasság vagy akár egy születésnapi buli, egy régen várt ajándék. Mindegy, csak örüljünk neki. Az örömszerzés - megállapíthatjuk - hogy jó és hasznos dolog. Ha magunknak csináljuk, akkor is. (Rossz az, aki rosszra gondol.) Engem most kis dolgok foglalkoztatnak, rájöttem, hogy nem mindig kell a nagy dolgokra várni, lehet egész kis és hétköznapinak tűnő dolognak is örülni. Bánkódtam azon, hogy elromlott a kenyérsütő gépem, de ugyanakkor rájöttem, hogy tulajdonképpen nincs is igazán szükségem rá, hisz kézzel ugyanazt az eredményt el tudom érni, mint eddig géppel. Megtapasztaltam, hogy már majdnem ki tudok szállni az autóból úgy, hogy a lábam nem kell kézzel külön kiemelnem, hanem a magam erejéből is megy anélkül, hogy megvadulnék a fájdalomtól eközben. Lehet, hogy hamarosan újra lesz használható jobb lábam? Ez olyasmi, ami mindenképp megér egy kis ünneplést, bár másnak annyira természetes lehet..

Nincsenek megjegyzések: