2013. július 4., csütörtök

Szerencsefa, majrépisi

Új értelmet nyert szóösszetételek, szerencsefa és majrépisi. Utóbbit felszállás előtt mindenképpen ki kell engedni, hisz jelentősen befolyásolja a repülési teljesítményünket és lehetőleg az előbbit kell megöntözni vele. Tulajdonképpen a szerencsefa akkor fog segíteni, ha megkapja azt, ami neki jár. Persze fohászkodni is lehet, sőt talán kell is. - Szerencsefa, segíts! - Nekem ez a formula jött be leginkább. Amikor Szlovéniában betekeredett hevederekkel sikerült startolnom, az ernyő előre indult és ki tudtam tekeredni ahelyett, hogy visszacsapódott volna a hegynek, kellemetlen perceket szerezve ezáltal előbb nekem, aztán pedig a hegyimentőknek, aztán másodjára alacsonyan jöttem ki egy merülőspirálból és nem volt magasságom elérni a leszállóig, a tó felől menekülve, ezért két termetes fa között sikerült elrepülni és leszállni a hegyoldalon úgy, hogy az ernyőmet sem kellett lepiszkálni a környező növényekről. Visszafelé bandukolva a starthelyre, úgy gondoltam, hogy piszkos nagy pechem van és rossz fát pisiltem le. De a séta előhozta a jobbik eszem és rájöttem, a szerencsefa mégiscsak szerencsét hozott, hisz hegynek csapódhattam volna, vagy simán be is eshettem volna a tóba, esetleg fennakadok a két szép fa között lógva. Szóval a dolog működik. Köszönöm neked, Szerencsefa!

Nincsenek megjegyzések: