2013. április 22., hétfő

Megőrültek!

Nem tudom mi lelte tegnap az embereket, de meg voltak vadulva. Menet közben, Balatonra és vissza, számtalan balesetveszélyes helyzetet éltem át és egyikben sem voltam igazából hibás. Leginkább úgy akartak sávot váltani, hogy épp mellettük voltam és nem csak egy esetben. Egyszer elfogyott a sávja az illetőnek és azzal a mozdulattal , húzta be balra a kormányt, ahogy meglátta a felfestést. Amikor rávillogtam, úgy megijedt, hogy elkezdett össze vissza kacsázni. Szó se róla, én is megijedtem egy kicsit, először azért, mert majdnem elvitte a kocsi orrát, másodszor meg azért amit ezután rendezett a két sáv között imbolyogva. Azt már mondanom sem kell, hogy senki sem köszönte meg azt, hogy kisegítettem. Ebben a világban az ember amúgy sem várhat köszönetet, de egy kevés alázat nem ártott volna senkinek.

Nincsenek megjegyzések: