2012. december 31., hétfő

Ellenmacskák

Mindenféle ellenmacskák kezdenek feltűnni a kertünkben, akik nem átallják abuzálni a saját macskáinkat tulajdonképpeni otthonukban. Gondoltam ezért, hogy ha a mieink épp jól megérdemelt pihenőjüket töltik a házban, beszállok a gazok kiakolbólításába, ha már úgyis a macskaközösség tagja lettem, vagy mifene. Persze bántani nem akarnám őket semmivel, pusztán a méretkülönbséget és a hangerőt vetem be ellenük. Az előbb ebből az alkalomból is kint voltam, megcsúsztam a sárban majd jó erősen belerúgtam a komposztálóba, csak úgy lendületből. A komposztálónak vélhetően nem fájt a dolog, de az én oldalamról egész más a helyzet. Kellett nekem belefolyni más fajok területi vitájába! Viszont így biztosan tudhatják, ha jövök, miben sántikálok..

Nincsenek megjegyzések: