2012. november 30., péntek

Saját felelősség

Érdekes kiírással sülök szembe (szembesülök) nap mint nap, ha a kedvenc áruházamból lett intézménybe megyek vásárolni. Az ajtón az alábbi írás fogad: A fotocellás ajtót mindenki saját felelősségére használhatja csak. Nem olyan rég írtam a párhuzamos dimenziókról és arról, hogy nincs köztük átjárás. Akkor úgy tűnt, hogy sosem juthatok el egy bizonyos dimenzióba, de úgy látszik, hogy mégis sikerült eljutnom egy nem óhajtott másikba. Az én dimenziómban ugyanis az ajtókat mindenki a saját felelősségére használja, eddig eszembe sem jutott az, hogy bizonyos ajtókat lehet más felelősségére is. Na jó, azt tudom, hogy itt a fotocellásak kivételek, mert azon ha kimegyek azért én felelek, de ezek szerint a többin áthaladás az nem az én gondom. Tehát ezek szerint, ha becsípi a fülem a mozgásérzékelős ajtó, az az én bajom, de ha elfelejtem kinyitni a hagyományosat, azért perelhető az áruház. Azt hiszem, a hülyék világába kerültem! KÉREM VISSZA A SAJÁTOM!!

Nincsenek megjegyzések: