2012. július 4., szerda

Kárál

Lehet, hogy a nagy meleg miatt, de lehet, hogy ez most egy ilyen időszak - nem tudom. A nejnek folyamatosan valami baja van. De mi baja? (Baja egy város - ezt mindenki tudhatja!) Nem sikerül rájönnöm. Kárál amikor hazajövök, zsémbel este, de még lefekvésnél is valami gond gyötri, amit úgy vezet le, hogy engem oktat. Most éppen semmi sem jó neki. Hol a füvet hozom be a lakásba, hol nem vagyok jó apja a gyereknek, mert nem foglalkozom vele eleget, miközben ő vásárolni megy és akkor jön ki a boltból, amikor az eladók hazaindulnak. Én idehaza elvégzem a dolgom, főzök másnapra ebédet, meglocsolok a kertben és leülök a gép elé - és igen, valóban nem figyeltem az órára. De megkapom azt, hogy felelőtlen és beszámíthatatlan vagyok. Amikor meg arra várnék, hogy együtt örüljön velem azért, mert megtaláltam egy általam 1994-ben írt programot és (ami mégnagyobb csoda) működésre is tudtam végül bírni (ezzel ment el az idő) akkor közli, hogy nem vagyok normális, mert nem tudom, hogy mennyi is az idő, már rég aludnunk kéne. Aztán az ágyban még órákig reklámújságokat nézeget. Azt hiszem most újra a dackorszakban van az öreg kárálós..

Nincsenek megjegyzések: