2012. július 2., hétfő

Gyors átalakulás avagy a csodák nem tartanak örökké..

Tegnap gyors átalakulásnak lehettem szem és fültanúja. Egy csapat, amely az előző meccsén németként játszott, de amúgy olasz volt és az akkori német csapat mondjuk a hazai csapat szerepét vette fel, most elfelejtette azt, hogy kicsoda is valójában. Az elődöntőben felvillantott csoda elmúlt és a spanyol csapat leiskolázta az elég rossz teljesítményt nyújtó talján együttest. Szegény olaszt még az ág is húzza! - a cseréket gyorsan elhasználták, majd egy szerencsétlen sérülést követően a kékben játszó csapat emberhátrányba is került. A spanyolok láthatóan visszafogták magukat és biztosra játszottak a hirtelen németté lett olaszok ellen, ugyanakkor roppant diplomatikusan nem igyekeztek a szerencsétlenkedő ellenfelet nagyon megalázni - épp csak annyira, amennyire megérdemelte. A Paella legyőzte a Pizzát 4:0-ra! Hiába, minden csoda három napig tart!

Nos, mondhatnám, hogy megmondtam - de nem mondom. Teljesen nyilvánvaló volt, hogy a papírforma bejött - nem a spanyol eredményre gondolok, hisz a foci annyira nem izgat, hogy adatokat jegyezzek meg a világából - mindenesetre most szakértőként felidézhetném, mint saját gondolataim, azt, amit a tegnapi közvetítésen hallottam, de az plágium lenne. Tudom, loptak már nagyobbat is ebben az országban - még erénnyé is  kovácsolhatták volna - de ezért nem leszek én köztársasági elnök, többek között. A papírforma annak szólt, hogy megmondtam, hogy akinek szurkolni kezdek, az kikap. A német-olasz kapcsán fellelkesültem az olaszok játékán és elhatároztam, hogy nekik fogok drukkolni. Erre mire kivettem a hűtőből az első sört, már 2:0-al kerültek hátrányba. A spanyolok annyira élvezetesen játszottak, hogy gondoltam kiegyenlítem az állást azzal, hogy átpártolok hozzájuk, de a sorsot nem lehet átverni egy ilyen olcsó trükkel. Átlátott a szitán, így gyorsan bebiztosította az előnyt egy sérüléssel és onnantól kezdve biztos volt az út a diadalig. Szóval, akinek drukkolok, az biztosan veszít! Kéretik ezt figyelembe venni. Ugyanitt bérszurkolást vállalok. Ajánlatokat a kiadóba várnék..

Nincsenek megjegyzések: