2012. június 15., péntek

Omerta

Azaz a hallgatás törvénye. Ha beszélsz, megtanítunk díjmentesen, betonnal a lábadon úszni. Valamit  - valamiért. Ez onnan jutott eszembe, hogy azt hittem reggel, hogy rosszul látok. Egy kisteherautó ment előttem az úton, rajta bazinagy Omerta felirat. Nem gondoltam egy percig sem, hogy ez jót jelent. Azonban közelebb érve láthattam, hogy ez biza egy magyar bútorbolt neve. Elképesztő, hogy képesek emberek ennyire rosszemlékű szavakat az üzletük nevének választani. Milyen marketingüzenete lehet egy ilyen névnek? Vedd a bútort és fogd be a szád? Ha reklamálni mersz, meg fogunk ölni? El sem tudom képzelni mi visz rá valakit hogy ilyen szót válasszon élete nagy üzletéhez! Talán ha csak az nem, hogy sokan ismerik? Ismerik, de hogy? Igaz már láttam máshol a Thug nevet is - és valljuk be ez is 'vicces' egy kicsit. (A thugok egy gyilkos szekta volt Indiában, akik Káli követőinek vallották magukat és mindenkit megöltek, aki nem volt thug. Ráadásul úgy, hogy a vére ne hulljon a földre, mert akkor oda az üzlet Kálival, így mindegyik áldozatukat megfojtották hátulról, kötéllel.) Milyen jó lenne egy ilyen nevű, mondjuk őrző-védő kft. Megnyugtató lenne - de tényleg! Nem lennék nyugodt, ha a hátam mögött mászkálnának. Ezen a vonalon elindulva azt hiszem várható hamarosan egy gestapo fagyibár feltűnése is a színen. Megáll az ember esze..

Nincsenek megjegyzések: