2012. június 14., csütörtök

Átalakítás

Az átalakítások korát éljük. Látszólag semmi nem jó úgy ahogy volt, szükséges megváltoztatni, mert micsoda dolog az, hogy valami jó és már évek óta így van? Főleg, ha új vezetés, új tulajdonos érkezik valahova, akkor annak bele kell csapni a lecsóba, lehetőleg minél látványosabb legyen a változás. Lehetne erre példa a magyar gazdaság, de ugyanúgy a mostanság az Auchan által megvásárolt Cora. Utóbbin rendszeresen bosszantom magam, teljesen értelmetlenül, mert az eddigi jó kis áruházamból Auchant csinálnak, utóbbi saját züllöttségével együtt, pedig nem véletlenül jártam oda. Ha Auchanba akartam volna menni, akkor oda megyek, de nem oda jártam. Most szépen és folyamatosan építik át az áruházat - mindezt kommunikáltan az én érdekemben. Nos, megfigyeltem, hogy az átalakítás Magyarországon mindig rosszat jelent, de ha hangsúlyozzák azt, hogy ez az én érdekemben történik - az egyértelműen azt jelenti, hogy a kényelmetlenség mellett még rosszul is fogok járni..

Nincsenek megjegyzések: