2012. május 25., péntek

Keleti kényelem - Marygold hotel

Moziban voltunk tegnap. Sosem gondoltam volna, hogy valaha is eljutok a Művész moziba, mert alapvetően nem olyan filmeket játszanak ott, ami engem különösebben érdekelne - be kell vallanom, hogy tévedtem és talán mégsincs ez teljesen így. Egy vígjátékot néztünk meg, a tárgyban szereplő címmel. Bár alapvetően öreg emberekről szól, mégis sokat nevettünk rajta és voltak megható részei is. Az arcok ismerősek voltak - és valljuk be, talán a problémák is. Igazán elférhetett volna  ez a film bármelyik nagyobb multiplex kínálatában is, ott is szoktam háromnegyedig üres teremmel találkozni - annak ellenére, hogy itt sem voltak olcsónak mondható jegyárak. A székek legalább kényelmesek voltak az örömöm majdnem teljes volt, ha nem rugdossa non-stop egy hatéves gyerek hátulról a székemet, egészen konfortos (tiszta száraz) érzés lehetett volna. Még szólni sem szólhattam, lévén mit ért egy ilyen korú gyerek ebből, főleg úgy, ha még ráadásul külföldi is? Szóval, aki egy jó kis filmet szeretne látni öreg emberekről és Indiáról, annak melegen ajánlhatom..

Nincsenek megjegyzések: