2012. május 28., hétfő

Jó megoldás

Vannak emberek akik megelégednek a középszerűvel vagy még azzal sem. Ismeret ilyet - ő azt mondja, hogy a cége nem képzi ki, nem küldi el tanfolyamra így azon a szinten dolgozik ahogy tud. Én a magam részéről inkább azon vagyok, hogy mégha ez így is van, akkor is a megszerzett tudást nem veheti el tőlem senki, így igyekszem azt más forrásból beszerezni, könyveket veszek és egyéb forrásból művelődöm. Más kérdés, hogy azt a tudást amit nem használok, azt utána el is felejtem, de ez egyéni sajátosság. Ha egy dolgot meg lehet csinálni jól is és rosszul is és jól nem tart annyival tovább, akkor én jól szeretem megoldani - más meg éppen csak úgy, hogy működjön. Kenjük be sárral, akkor nem látszik és jó lesz. Nem vagyunk egyformák. Szerencsére.

Nincsenek megjegyzések: