2012. április 21., szombat

Prevenció avagy az ész diadala

Azaz megelőzés. Fontos dolog és nem is lehetetlen, rendszerint apró dolgokon múlik csak, az isteni szikrán. Azt mondják, ha unod azt, hogy idegen macskák szarják össze a kertedet, szerezz be egy saját macskát. Ez jutott eszembe akkor, amikor azon bosszankodtam, hogy a parkolóban igyekszem mindig ugyanarra a helyre állni, de van, hogy valaki megelőz. Sokszor a töküres parkolóban pont az 'én' helyem foglalt, senki másé. Ez kezdetben zavart, meg tudtam volna ölni a nyavalyást, aki a szépen kezdődő napomba páros lábba tiport belé. Aztán jött a nagy ötlet! Kár magam idegesíteni azzal, hogy azon bosszantom magam ki áll arra a pár négyzetméterre ami a kontinuitást van hivatva megerősíteni a számomra a munkahelyen. Az akcióterv egyszerű, de a maga nemében briliáns! Miért nem jutott ez előbb az eszembe? Én fogok odaparkolni minden nap más helyére, így engem biztosan nem fog zavarni, ha a 'helyemre' teszi valaki a kocsit. Igyekszem minden nap máshova helyezkedni, hogy ne tüntessek senkit ki túlságosan a szeretetemmel. Gond megoldva. Bárcsak minden ilyen flottul menne!

Nincsenek megjegyzések: