2012. április 25., szerda

Átok

Átkot mondtam magamra még régebben egy alkalommal. Egy kínosan és értelmetlenül elnyújtott vásárlás során megjegyeztem, hogy ott rohadjak meg, ha még egyszer a dunakeszi Auchanba beteszem a lábam. Amúgy is le lehetne dózerolni az egészet, nincs ott semmi érték, egyedül a sajtos pogácsa billenti a fennmaradás felé a mércét. Tegnap azonban kénytelen voltam felfüggeszteni az átkom egy komposztálóláda miatt. Az ár/érték aránya pont megfelelő volt, nekem pont ennyit ért meg a dolog, két hátránya volt (na ha úgy vesszük, akkor három) az egyik, hogy ott volt, a másik maga az átok és harmadszor pedig épp felhőszakadás volt én meg ernyővel a kézben álltam egy tócsa közepén, hogy tanulmányozzam a kirakott portékát. Ha ez volt az intő jel az átokra és nem sikerült felfüggesztést kieszközölnöm, akkor azt hiszem megnézhetem magam..

Nincsenek megjegyzések: