2012. március 14., szerda

Előítélet

Mindenki előítéletes valamilyen formában. Én is. Ma éppen a kórházi labor felé hajtottam reggel, amikor megjelent mögöttem egy fehér nagymotoros srác. Két oka is volt annak, hogy egyből rosszra gondoljak - részben nagyteljesítményű motorral volt, részben Kosd irányából érkezett. (Nagyanyám szerint Kosdról még a disznó se jó!) Rögtön elképzeltem, hogy mit fog itt nekem bravúroskodni, hogy megelőzzön, már készültem arra, hogy hogy meneküljek ha úgy gondolná, hogy velem vettet véget az eddigi életének, vagy esetleg ezzel a szembejövőt tiszteli meg. De nem történt semmi. Követési távolságot tartott, normálisan vezetett, sőt még indexelt is, amikor elkanyarodott. Egy jópont Kosdnak. A motorosokkal szembeni előítéleteim továbbra is változatlanok.

Nincsenek megjegyzések: