2012. február 28., kedd

Mici

Nem célom a közönségemen filozofálgatni és nem is sértésnek szántam ezt a kis írást, de felmerült bennem egy gondolat. Egy kedves kommentelőtől - Micitől megkaptam a korlátait feszegető csendes őrült jelzőt és nem tudom, hogy ennek most örüljek-e vagy sem. A kérdés fel lett téve, de válasz nem érkezett rá. Mert ugye minden az őrült megítélésén múlik, hogy Albert Einstein-i értelemben őrült vagy pedig egy egyszerű, utcai dühöngőként aposztrofál engem. Próbáltam utánajárni Micinek, de csak azt láttam, hogy most februárban regisztrált, de semmi többet. Aztán eszembe jutott az, hogy a macskámat is pont Micinek hívják és mostanában mintha furcsábban nézne rám. Gyanús ez a sok egybeesés! Ma reggel, miközben a helyen ültem, ahová a király is gyalog jár, felmászott a hátamon és beült a nyakamba. Eddig ilyet sosem tett. Bár eddig nem láttam erre utaló jeleket, de ki tudja mit csinál azután miután kitesszük a házból? Lehet, hogy a blogomra kommentel?

Nincsenek megjegyzések: