2012. január 17., kedd

Babonaság

Fülig Jimmy mondott valami olyasmit, hogy aki minden reggel hármat köp keletre egy barna kavicsra, az védett a babonaság ellen. Nekem semmi ilyen rituálém sincs, így azt hiszem jogalapom van arra, hogy babonás dolgokban higgyek. Például abban, hogy akivel beszélgettem régebben és megmutattam neki az oldalam, azzal előbb vagy utóbb megszakadt a kommunikációm. Nyilván ebben valamilyen szintig én is hibás vagyok, de azt hiszem a kényelem is legalább annyira az. Ha valakinek megismerhetjük a gondolkodását, mert bizonyos időnként ír valahová, akkor onnantól kezdve felesleges szóba állnunk vele, hisz a gondolatai bármikor elérhetőek úgy is, hogy ne kelljen mellette a miénket is elmondani neki. Szóval ez így valóban nagyon kényelmes. Szerencse, hogy nem olvasom a saját írásaim, mert akkor lehet, hogy szóba sem állnék magammal ezek után..

Nincsenek megjegyzések: