2011. december 12., hétfő

Mókuskerékben

Nem az a gond, ha nap mint nap be kell állni a mókuskerékbe, hanem ha útban van a mókus! Új hét, új kerék. Bár ha meggondolom, a hétvége sem szólt igazán másról, bár az időt odahaza töltöttük. A tegnapi napot én szinte teljesen a konyhában. Sikerült későn reggeliznünk, eztán kezdtem neki az ebédfőzésnek, majd a birsalmasajt utolsó részletét készítettem el (Nem mellesleg ez az adag sikerült eddig a legjobban!) majd megfőztem a mai ebédet is. Közben állandóan mosogatni kellett, mert állandóan szükség volt a használt edényekre. Amikor a nej szólt, hogy csinálhatnék még francia hagymalevest is, mert remek kis cipókat hozott az országlásából, kategorikusan elutasítottam, pedig még udvarolni is próbált azzal, hogy ha befuccsolna az informatika, szakácsként még mindig megélnék. Azt hiszem ennyi éppen elég volt - amúgy sem bírnám derékkal azt a sok állást..

Nincsenek megjegyzések: