2011. november 2., szerda

Megfelelési kényszer

A gondolat a mai írásom témájaként fogmosás közben/előtt jutott eszembe, amikor ránéztem a fogkrémes tubus végsőkig kifacsart és megbecstelenített tetemére. Alapvetően nem vagyok egy pazarló típus és szerintem megfelelően el szoktam használni a fogpaszta utolsó morzsáit is. De ez csak az elmélet - gyakorlatban a nej amikor ránézett egy általam kidobásra ítélt göngyölegre, kijelentette, hogy az még szinte tele van és rengeteget ki lehet még belőle nyomni. Azóta a technika beépült a köztudatba és épp most került újra napvilágra bennem, amikor negyed óráig masszíroztam és ugráltam felváltva a tubuson, hogy az utolsó borsónyi adagot lefejhessem a tokból. Lassan már tényleg megérik a kidobásra - bár tartok attól, hogy a nej megállapítja, hogy ebben még rengeteg van..

Nincsenek megjegyzések: