2011. július 8., péntek

Eltűnő irodalom

Avagy parajelenségek a lakás különböző részein, könyvekkel kapcsolatban. Az egész a budin kezdődött. Általában ott bizonyos dolgok inkább végződni szoktak, de ebből is látható az, hogy ez egy különleges dolog, bár a kapcsolat egyértelmű. Midőn elvonulok magányomba merülvén, rendszerint olvasással ütöm el ez időt. A legutóbb egy könyvkatalógust, egészen pontosan az egyik könyvesbolt hálózat időszakos kiadványát böngésztem, újabb olvasnivalók után kutatva. Határozottan emlékszem arra, hogy kiválasztottam pár kívánatosnak tűnő művet, arra is emlékszem, hogy az újság oldalán hol voltak, de tegnap amikor ki akartam írni egy papírra a címet és a szerzőt, nem találtam meg. Gondosan ellenőriztem minden oldalt, de még a lapszámozást is, hátha valaki nem csak olvasásra használta a magazint, de semmi rendellenességet nem fedeztem fel. Egy olyan lap, ami az emlékeim szerint ebben az újságban volt - szőrén szálán eltűnt. A budiban csak ez az újság volt - sőt az egész lakásban nem találtam más hasonlót. Szintén nem gondolok arra, hogy elájultam volna a legkisebb helységben vagy lázálmaim lettek volna. Erre varrjon bárki is gombot!

Nincsenek megjegyzések: