2011. április 27., szerda

20 év

Húsz év nagy idő. A világmindenség korához képest viszont elképesztően kicsi - szóval minden viszonylagos. Annak idején - emlékszem rá, még iskolás voltam. Álltam a suliban a korlátnál és arra gondoltam, hogy 2000-ben már 32 éves leszek. Akkoriban ez elképzelhetetlen és megélhetetlen időtávnak tűnt. Azóta már meghaladtam ezt és szinte az tűnik elképzelhetetlennek, hogy én is voltam régen gyerek és az is, hogy ennyit gondolkodtam az elkerülhetetlenen. Manapság meg az lep meg, hogy ha húsz évvel ezelőtt azt mondja valaki, hogy a gyerekem, az autóban ülve, miközben döngetünk hazafelé az autópályán a megengedett legnagyobb sebességgel, a telefonomon, az interneten rajzfilmet fog nézni. Azt hiszem akkor körberöhögtem volna a hírnököt. Még hogy gyerek, még hogy a megengedett legnagyobb sebesség, még hogy interneten rajzfilmet? A kölkömnek minden viszont teljesen hétköznapi dolog. Mi lesz itt vajon húsz év múlva?

Nincsenek megjegyzések: