2011. január 2., vasárnap

Meglepő dolgok

Meglepő, hogy ma megtáltosodtak a látogatóim az oldalamon. Rendre
figyelni szoktam a látogatottságom, ami az utóbbi időben, mióta eljöttem
a Blogtérről, ez körülbelül napi 3 megkeresésre korlátozódik. Furcsa,
hogy a régi helyen, noha lassan egy éve nem írok már oda, még mindig
napi 50 ember téved el, míg itt a rendszeres olvasóim száma csupán csak
három fő. Bár nem tudom kik lehetnek ők, de remélem, hogy talán
őszintébbek mint a Blogtéren. Mivel ez a látogatószám szinte a
statisztikai hibahatár alatt van, így legalább jobban leírhatom a
gondolataim, nem fogja senki számon kérni rajtam azt, hogy amit
általában érzek valamiről, azt miért pont róla mintáztam. Ma, valamiért
megtriplázódott a napi forgalom, ami azért is meglepő, mert ma eddig nem
írtam semmit. Arra már szintén régebben rájöttem, hogy az, hogy írok
vagy sem és az, hogy olvassák-e vagy sem, igen laza összefüggésben van
csak. Sokszor van az, hogy olyan napokon van sok érdeklődő amikor nem
írok és olyankor kevés, ha meg napjában többször is. Szinte olyan,
mintha én riasztanám el az embereket innen azzal, hogy publikálok
valamit. Vannak még meglepő dolgok az életben..

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

És ez még csak a kezdet:)